Liczba wyświetleń

czwartek, 17 stycznia 2013

Shoping ! :D

http://www.youtube.com/watch?v=kYtGl1dX5qI
Wczoraj wybrałam się z mamą na małe zakupy po mieście :) Po męczoncym dniu w szkole nie chciało mi się nigdzie ruszyć chodź miałam tylko 2 lekcje + w-f, ale nawet po 1 lekcji potrafie być masakrycznie znudzona i zmęczona ;) Są naprawdę świetne wyprzedaże po świąteczne, w sklepach jest do -80% ! Jeśli macie się wybierać na zakupy to zachęcam do jak najszybszego podjęcia decyzji bo wyprzedaże nie trwają długo ! :) A oto co sobie zakupiłam :



 Getry galaxy- Yups 30 zł
 Spodnie z diamentami - Centrum Handlowe <nazwy sklepu nie znam> 70 zł
 Trampki- CCC 49.99 zł
 Torebka- allegro 50 zł
 
Godzina dodania postu - 7.55

1 komentarz:

  1. Widzę, ze zakupy się udały.:)

    Zapraszam na mojego bloga:)

    alexaaa13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń