Liczba wyświetleń

piątek, 25 stycznia 2013

Dobiliśmy :D

Dobiliśmy równej 100-weczki ;* Dzisiaj sprawdziłam i bloga prowadze 9 dni ;)

W dzisiejszym poście odpowiem wam na pytania zadane mi w komentarzach ...

Pytania :

1.Ile masz lat ?

   Pisałam już dużo razy że 12 ;)

2.Jak masz na imie ?

   Anastazja (Ana ^^)

3.Cieszysz się z tych 91 wyświetleń ?

   Pewnie że tak, w tym wieku nawet z 50 bym się cieszyła ;3

4.Jaki jest twój ulubiony blog ?

   Uwielbiam blog Hororaty "Honey" Skarbek -genialny ♥

5.Jaka średnia :D >?

   W tym roku słabo :D 4.88 ale wyróżniona jestem ;p

6.Myślisz że staniesz się sławna przez prowadzenie bloga tak jak honey???

   Nie ma szans. Honey nie zaistniała tylko przez prowadzenie bloga jeśli nie wiesz to ona jest też piosenkarką ;P Ma wspaniały głos a do jej bloga to uwież jeszcze dużo, dużooooooooooooooo mi brakuje ;)

 

 

Dziękuje za zadane pytania w komentarzach nadal możecie mi je zadawać miśki ♥

Godzina dodania notki 11:47 .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz