Liczba wyświetleń

czwartek, 17 stycznia 2013

Zrób to ssama ! ^^

Dziś założyłam bloga a mam już 28 wyświetleń ♥ Dziękuje tym, którzy mój blog odwiedzili . Myślałam że góra 5 wyświetleń będzie :D Czas tak szybko minął, pół roku zleciało jak 1 dzień ! Teraz test szóstoklasistów, bal, polonez iiiiii "gimbaza" . Jak to dziś moja przyjaciółka powiedziała "Nienawidze gimbaziarek które mają conversy, getry galaxy, grzywkę na oczach, iphona w łapie, żyjące facebook'iem i wten sposób myślące że są cool" ! Trochę prawdy w tym jest, prawda ? :)

                                                  DIY

Dziś sobie zrobiłam pojemnik z marzeniami "My dreams" wygląda cudownie i naprawdę jego wykonanie zajmuje 5 minut ! Myślę, że "instrukcji" pisać nie muszę bo każdy głupi po zdjęciu będzie wiedział jak to zrobić :) Wystarczy pojemnik i blok z kolorowymi kartkami (może też być słoik)





 

Ps.Zapraszam do głosowania w akiecie i powiadamiam że godzina przy dodanych postach jest nieprawidłowa . Post ten dodałam o 14:24 a pod nim napisane jest że o 5:21 .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz